BAKIS!!

Ja igår va man ju på brölopp..
Det va super vackert och super varckert...
Sen blev det fullt galej i det där stora gula huset vid vägen i Ösmo..
Sen åkte jag och Elin till old bell i nynäs.. Där drog man ju bara rätt in utan att hänga av sig eller betala inträde uuups..
Va full som en kastrull, jag va så full som man nästan inte får vara. Kände inte igen folk, va otrevlig mm..
Gick ut och sov i Kims bil tills han slutade jobba, då fick jag äntligen sova i sängen i stället för bilen..

Nu har jag varit hemma och hämtat lite prytlar och nu sitter jag här och skriver som aldrig förr haha..
Har varit på konditoriet med Bolle Kim och Martin i morse eller typ kl 14 men men..
Nu ringde Kim och sa att vi ska grilla kanske med massa männislor..
Får se om jag pallar det i dag..

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer men men.. Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0