Hej på er...

Just nu sitter jag här hos Karin och undrar vad jag håller på med..
Jag är en bra tjej, jag är omtänksam och snäll.
Jag bryr mig om andra och alla i min omkrätts..
Men det känns som att det BARA är jag som gör det..
Eller det jag menar är att man är snäll och gullig mot andra men får man något tillbaka???
Jag tycker inte det men jag vill ju vara snäll men det känns inge kul när det inte är uppskattat..
Jag gillar ju dom jag är snäll mot men är det någon idé att ha kvcar såna i sitt liv som inte kan ge utan bara ta???

Jag har inte gjort så mycket under denna vecka fax. Va på möhippa i lördags, min underbara "faster" ska gifta sig på lördag 25/4.. Vi stormade in till henne i lördags kl 08:30 med skumpa och jordgubbar. Sen fick hon sin snygga Elvis dräkt som hon skulle ha med peruk och gura å glajer piss snygg hahahahaa.. Sen körde en kille ner henne till nynäs på motorcykel och satte henne helt solo på tåget mot stan.. Vi hoppade på i ösmo och tvingade henne att dansa och sjunga Elvis låtar på tåget det va kul.. Sen kom vi till centralen då va alla lagom fulla haha kl va då 12:05.. Vi satte oss på gyllne måsen och naggade, jag och elin käkade varsin ostburgare med vitt vin haha..
Sen drog vi till sergelsgstorg där Pia fick måla av sin blivande man i kännslor och a hur hon ville haha får väl se vad han tycker om det sen hahaha.. Efter det så va det dags att röra sig mot skivinspelningen. På vägen dit så tappade jag , Elin och Emmelie bort dom andra men vi viste vart vi skulle. På vägen dit så lyckades vi "hitta" en jätte fin påsk lilja, ett vitt stort stearinljus. och en ladda ditt kontatkort här flagga... Sen spelade Pia in låten ja vad den nu hette det va nått om en polca dott bikini i alla fall hahaha..  I detta rum där man spelade in låten fanns det ju en hög av roliga peruker så vi andra kastade oss på dom och posade som galningar.. Jag skulle vara piss snygg i rött kan jag ju säga haha. Sen gick vi på snaps och drack mer och mer uuuuh sen va det grekisk restaurang kl 18:00 på söder.. Då fick jag hemlängtan när man nästan såg hela vägen hem.. Jag åt min bläckfisk som vanligt fan va gott det är.. Jag va nog den enda som drack vatten där.. Sen drog vi till gröne jägarn och där sjöng Pis kareoke med en annan Elvis som va där på svensexa.. Och här börjde tequilan flöda uuuh det va dumt det... Efter typ 5 tequila så bestämmer vi oss för att gå till studio femtiofyra och parta vidare och där blev det ju ca 5 tequila till å då bestämde några av oss att det va dags att åka hem och så blev det.. Resten struntar vi i och nämna...

Kollade på en av mina älsklingsfilmer igår Transformers så himla bra sen somnade jag arg som vanligt.. Men det blev bättre på morgonen.. Åååå vad jag inte vet vad jag ska göra med mitt jävla skit liv jag blir så irriterad och lessen och besviken och arg.. NÅN ANNAN SOM VET VAD JAG SKA GÖRA?????

Nu sitter jag uppe hos Karin efter en trevlig morgon.. Jag har varit världens snällaste tycker jag i alla fall men men det är vi nog två om...  Karin tvättar och jag har sovit och kollat sex and the citty.. Väntar på att Kim ska ringa men det händer väl inte.. Nu ska jag dricka kaffe och äta smuttie mm va gott det ska bli..

Ja just det min praktik har börjat nu också men det har ju inte varit bra alls jag är dyng förkyld och hostig så jag pratade med dom på Anden och jag fick inte komma dit för ens på onsdag.. Jag hoppas att jag är tillräckligt frisk för att komma i morrn annars så blir jag väl döds sjuk eller nått hehe..

Ne nu ska jag fika hej på er allihoppa... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker också att man ska vara rädd om sina vänner. Jag är en av de som tyvärr är dålig på att höra av sig. Men du vet att jag tycker massor om dig! Du är en fin tjej! =)

2009-04-21 @ 22:40:36
Postat av: Johanna

Jag tycker också att man ska vara rädd om sina vänner. Jag är en av de som tyvärr är dålig på att höra av sig. Men du vet att jag tycker massor om dig! Du är en fin tjej! =)

2009-04-21 @ 22:41:28
Postat av: Sarah

Ojj! Det var ett långt och efterlängtat inlägg.. trodde nästan att du hade gått och gömt dig nånstans. Det där med vänner känner jag igen.

2009-04-22 @ 15:22:44
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0