Limpan is the skit!!

Hej yo ho!!

Hmm ja vad har hänt sen sist?? Inte mycket..

Jag har varit ledig i måndags. Träffade Ronny, Stefan, Bobo och Kim och nagga på Rim Nam Thai Food så jävla gott sen blev det hockey och öl med alla utom Stefan och Bobo  men + Bolle, Carro, Sara, Moa, och Albin.. Sverige förlorade mot Slovenja haha soppor.. Sen fick jag ride hem av Kim för att han skulle ändå in till stan så det va bra.. 

I morrse va jag uppe innan tuppen typ uuuuh började jobba halv 7 i handen så det va ju bara att palla sig upp.. Matte hämtade mig vid typ 05:45 sen hämtade vi Micke i v-h så jag va på jobbet vid 06:30 trött som fan..
Har haft en bra dag på jobbet varit ute med barn och njutit i solen.. Slutade kl 14:00 och då bar det hemmåt.. Dushade och sen kom Matte och hämtade mig. Åkte till honom och drack kaffe sen åt han jag Katta och Jonathan (Kattas son) middag grädd stuvad pytt i panna med stekt ägg mumma.. Sen kom Robban och hämtade mig då åkte vi ut på ringvägen och tog en cigg med Gurra och Syrran.. Sen drog vi upp till Adde och kirrade en ny skiva sen bar det av till solis för att träffa Karin sen kollade vi hous där piss bra avsnitt..

Nu ligger jag här i sängen hos mamma, börjar kl 10 i morrn och slutar 18 blä blä blä men jag trivs ju så det går nog snabbt.. Ribban hämtar mig och då ska jag antingen träffa M-T eller Ingela vi får se.. Jag e piss sugen på att åka rullisar så jag ska nog göra det också..

Ne natti natti puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0