Ny gaddad : )

Ja nu ligger jag här i sängen och mår dåligt fast det är det värt.. Huvudvärk som satan och frussen..

JAG ÄR NY GADDAD WEEEEEEEE.. Äntligen har jag min stjärna och mer och fler ska det bli tack Reine/Stefan ni är underbara...<3

Ja helgen va kul va på folkan comedy clubb men härliga vänner, sen blev det klubben bråk och massa fylla som vanligt hahahahahahah... Så himla slönt att ha min Stefan igen har saknat honom otroligt mycket och jag behöver honom most nu..

Lördag tillbringade jag på klubben med east coast riders och Ingela vi grillade och drack öl i massor.. Vid sex blev jag trött och gick och sov hahahaha.. Missade Mattias fest ba hur går det Linn???
Massa ringde mig i lördags sorry till er men jag måde skit...

Har varit på biblan i nynäs nu varje morgon med Johanna för att vi är så jävla bäst på att plugga ja hörde nu det LINN PETTERSSON FORSMAN ÄR BÄST PÅ ATT PLUGGA!!! Vi skriver ett arbete om barn fetma piss intressant fax...
Gled in på studion i dag och blev butiks beträde och det va kul serverade kaffe å kirra massor med saker.. Sen så fick jag gadda mig å det är ju aldrig fel.. Va på biblan en gång till med Stefan och kirrade bilder till min rygg tavla fan va bra det kommer att bli....

Ne nu ska jag kolla på en film och bara vila för att åter i morrn dra till biblan sen studion ring ni som vill leka jag är i nynäs : )

Puss puss på er..

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag vill leka!:)

Men jag är ju inte i Nynäs dårå:P

Förutom på fredag kväll faktiskt, ska hälsa på min kusin.

Puss, hoppas det gått bra idag

2009-04-08 @ 12:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0