Oj va dålig jag är...

Ja ha sitter hemma och gör inget.. Har haft huvudvärk nu i ca 2,5 dagar piss jobbigt..

Va på matchen i söndags å det va ju en besvikelse 2-1 mot gävle pinsamt uuuh va dåliga vi va..

Missade min redovisning i dag men förhoppningsvis så får jag göra den i morrn innan eller efter vårat studiebesök någon stans.. Jag m år väl rätt så bra efter allt som har hänt, det är klart att jag tänker på min babe fortfarande saknar dig.. Men som jag skrev i dag så tror jag att detta är det bästa för oss båda<3

Mamma va på gotland i helgen och kirrade med huset, så nu är det klart nu är det bara att åka över till öjn..

Jag längtar så otroligt mycket till sommaren jag vet inte varför men det känns som att allt kommer vara och bli så mycket bättre då..

Gadden kliar sator och jag vill bara ha den klar nu nu nu, får ringa Reine tror jag och bola in en tid redan i veckan typ..

Helgen har varit skoj, middag hos pappa i fredags med kusiner och fastrar och farbror med fler.. I lördags så va det påskmiddag hos pappa med farmor, farfar, syster, faster med fler igen haha.. Och i söndags så va det den pinsama fotbollen uuuh..

I måndags  eller igår så hade Jesper kalas och jag och Hanna va lektanter ha piss kul. Efter det blev det den grekiska kolgrillen mmm va gott naggade calamare med bulgur.. Sen åkte vi hem och jag slaggade på soffan sen duschade jag och kollade på pocahontas..

Nu kollar jag på The Avator och ska snart möta upp matte : )

Puss så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0