Va fan!!!

Hej på er...
Jag känner att jag inte har nått possitivt att skriva alls typ.
Det har jag ioförsig inte gjort på länge..
Funderar på vad jag ska göra, ska man flytta eller ska man bara bli dryg och hata allt och alla ett tag?? (inte mina vänner så klart) men typ nya inkräktare, blir ju bara skit endå..
I dag började min praktik pga att jag har varit sjuk. Det är något fel på mitt huvud har haft migrän fram och tillbaka i 6 dagar å det kan ju inte vara normalt... Sen har man ju ont i den här helvetes jävla visdomstanden också gaaaaah jag blir galen... I alla fall min praktikplats är förskolan Anden i vändelsö jätte mysig liten förskola som ligger i gropen vid VÖM skolan så jag har ju mamma nära i alla fall..

I helgen är det ju som alla vet bandit boat och jag VILL så himla gärna men jag ska ju på brölopp, det ska bli super kul det med absolut.. Pia och Johnny kommer vara så fina och det kommer jag med haha ne men jag e alvarlig fax tror att det kommer bli riktigt bra det som jag valt.. (slänger upp bild efter helgen nån gång)..

I dag, i morrn och på freda da ska jag bara vara en sombie sen blir det fan vin alltså nån som vill träffas??? Jag är öppen för förslag bara jag får prata av mig gaaaah!!!

Ha ha har gått i pyjamasbyxor hela dagen å fan va kallt det va aldrig mer/igen..

A ja ne nu ska jag inte dra min olycklighet över alla andra så nu slutar jag..

Natti natti puss puss..

Kommentarer
Postat av: Ina

Fina vännen, jobbigt att du inte känner dig glad... Hoppas du vet att jag alltid finns! Det är bara ringa/messa/maila NÄR DU VILL:)

O jag känner igen mig i ditt förra inlägg, alldeles för få som verkar bry sig... Men dig bryr jag mig om!

Hoppas jag inte är en av de som du känner tar energi från dig. Om det är så så säg till direkt! Sanningen är det bästa anser jag:)



Puss!

2009-04-22 @ 21:33:34
Postat av: Ina

Fina vännen, jobbigt att du inte känner dig glad... Hoppas du vet att jag alltid finns! Det är bara ringa/messa/maila NÄR DU VILL:)

O jag känner igen mig i ditt förra inlägg, alldeles för få som verkar bry sig... Men dig bryr jag mig om!

Hoppas jag inte är en av de som du känner tar energi från dig. Om det är så så säg till direkt! Sanningen är det bästa anser jag:)



Puss!

2009-04-22 @ 21:35:29
Postat av: Sarah

de e ba å komme ut hit te landäääääää :P

2009-04-23 @ 17:34:33
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoho =) Vad har hänt med din sida??

Din migrän kan ju ha med visdomstanden.. Har du tänkt på de blondie :D



Pusssss

2009-04-24 @ 17:33:40
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0