Ja vart ska man börja??

Nathalie 1987-2009 <3 Saknaden är fruktansvärd, vila i frid!!

Allt är helt sjukt som har hänt jag förstår inte alls VARFÖR??
Nathalie <3 Johanna <3 Lotta <3

Kräftskivan va sjukt mysig sorry för att jag stack men allt va som det va och det va inga roliga saker som hade hänt dagen innan.. Viste inte att mina fd grannar va här och läste : )

Har inte gjort så mycket sen sist.. Igår va jag Sandra Alex och Jimmy på Thai boat och drack smarriga drinkar och åt sjukt god mat.. Jag åt vegetarisk wook och Jimmy åt corn spett med jordnötssås och ris, Sandra åt wook med jätte räkor och Alex åt nån stark kyckling gryta med ris mumma...

I helgen så är det brölopp min bror ska gifta sig ska bli jätte kul <3
Pratade med Adde igår vi åker nog hem tillsammans sen det är ju i Trollbäcken så det är en bit hem. Dom ska gifta sig utomhus så jag hoppas att det inte är regn..

Ska börja skolan igen också och plugga två extra kurser en nu i oktober och sen en i januari det ska bli spännande..
Det är ju sjukt tort på jobb fronten så det kanns ju pissigt som bara den men men det släpper väl snart får man hoppas.. Ska vara hos mamma och hjälpa till där i 4 dagar nu i alla fall.. Man tar ju allt som erbjuds fax pengar pengar pengar..

Ne nu ska jag sätta mig på bussen hem och kolla lite skol grejor och platsbanken..

Ha en bra dag all of you pözz.. Ps. ska köpa nya skor till bröloppet sjukt snygga ni får se sen haha. ds


Kommentarer
Postat av: Ina

Kul med bröllop:) Jag ska oxå på ett, i Södertälje på lördag:)



Tråkigt det som hände med din kusin...

Puss o kram på dig!

2009-08-26 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0