Happy B day 2 me!!

Grattis grattis grattis till mig mig mig!!

Vaknade med en grattis viskning i örat i morse...

Förutom att pappa och mamma ringde vid typ 07:00 och grattade mig..

Är sjuk va det igår också, pratade precis med jobbet och dom tyckte att jag skulle vara hemma en dag till för min egen skull.. Man tar tydligen åt sig bakterier lättare om man inte är fullt frisk..

Ja kom hem i morse typ vid 12 kanske då va syster och Gustav hemma så dom sjöng för mig : )
Sen fick jag värsta fina glasen som jag samlar på så då blev jag jätte glad..

Nu har jag pratat lite med kIm och så det går väl inte så himla bra...

I kväll kommer väl stora släkten och då ska det fikas å grejer sen åker jag nog ner till nynäs och hälsar på i H6..
Måste ju träffa fis Sandra så hon får krama mig grattis : )

Tack så mycket för alla fina sms och f-b inlägg..

Puss och Kram Linn..

Kommentarer
Postat av: Sandra

hur gåre de me bloggen?

2009-06-25 @ 17:44:28
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0