Limpan!!

Ja ha då va det kört med skolan då jag får ej tag på kursboken + att man ligger efter så jävla mycket men men..
Jag tar det i höst ska ringa stuva på måndag tror jag..

Fick ju svaren från mitt alergi test också.. Är alergisk mot alla gräs sorter, pollen från alla träd typ mm, och pälsdjur kul kul har ju nästan förstått det men det är ju skönt att ha det svart på vitt lixom.. Så nu måste jag boka en till doktor tid och gå dit och surra om vad man ska nagga för medecin å skit..

Har slaggat hos Jessica i två nätter nu det har varit mys pys Jimmy kom förbi igår också efter att han hade varit hos sin mormor och målat.. Vi nagade kina och drack rose mumma.. Har öppnat på jobbet två dagar i rad nu fuck va trött man blir men det är ju nice att börja 06:30 och sluta 13:00.. Å i dag är det ju Fredag så då är det ännu bättre..

Mitt liv är inte så kul nu för tiden jag umgås med Jimmy och Sandra, Rollo, Jessica, Jennie och alla som vanligt jobbar så det händer ju inte så mycket kul lixom..

ELLER JO NU DU HAHAA.. Min storebror fick sin nya Vilgot för 5 dagar sen jag va och hälsade på igår..
Han va jätte liten. Jag ville ju bara snutta på hans små öron och äta hans små fötter NAW...
Vi spelade guitar hero och fikade massor sen åkte jag till Jessica med 20 tåget.. ´

Hämtade Jesper och Oliver igår också det va kul Oliver sa att han inte hade fått gå på toa på hela dagen och tyckte att "tant carina" skulle gå in och dra fröken i örat HAHAHAHA.. Sen hade Namina (fröken) gett honom sprit också sa han HAHAHAHA han e ju för rolig alltså...

Ne nu ska jag arbeta lite har hörs snart igen..

Puss och kram...


Kommentarer
Postat av: Ina

Vilka böcker är det du saknar? Du kan få låna av mig om du vill:)



Puss

2009-06-09 @ 14:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0