Limpan!!

Hej hopp..
Gud va man är dålig på att skriva här nu för tiden jag får helt enkelt avsätta lite mera tid för bloggen..
Ja just nu sitter jag på jobbet och är piss trött. Slaggade hos Robban i natt vi kollade på film igår nån som hette dagen då jorden stod stilla (fast på engelska) såklart : ) Sen blev det bingen vid typ 23 kanske..
I helgen så har jag varit med alla på H6 sjukt kul.. Va på garaget i fredags en sväng sen drog alla ut förutom jag och J vi gick och sov trötta som sören.. I lördags så grillade vi med Dennis och Alex hos dom, blev MASSOR med teqila uuuuh fy men ner gick det. Sen blev det ett besök på freja med dom plus att Elin och Albin tittade förbi också.
Sen gick vi till H6 för att sedan komma på att vi ska dra till tg kl 02 hahaha men det va kul som bara den dansade och for runt. Sen blev det en låååååång promis tillbaka till H6 för att sova mmm det va nice..

Skolan är ju "slut" nu i alla fall så att jag behöver åka dit, jag har bytt till distans eftersom att jag har börjat jobba nu och känar pengar igen fiiifan va skönt det är.. cash is king!!!

Förvirrad är man ju också nu vill ju en viss person typ ha tillbaka en och pof bara så där lixom, jag blir ju helt snurrig i bollen. Men saken är den att jag mår bra nu och trivs att vara så här som fisken i vattnet plus att det va hans val och inte mitt att vi skulle sluta ses men men jag har nog redan bestämt mig för vad jag ska gör men det tänker jag inte avslöja här hihi..

Nu sk jag jobba ha en underbar dag på er puss puss..

Kommentarer
Postat av: Ina

Härligt att höra att du mår bra:) Och visst är det skönt med pengar:)

Hoppas du trivs (har svårt att tro att du inte gör det eftersom du valt att jobba där men iaf:P)



PUSS darling!

2009-05-19 @ 10:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0