Oj två veckor det va dåligt..

Ja hm vad har hänt jag har festat och festat och festat...
 Har varit mycket på höjdgatan med min lilla snutt Sandra puss..
Vi har grillat och lekt vi gick ju loss på priskrossaren i nynäs för några dagar sen eller nått haha.
Köpte ett nytt husdjur Todd heter han och han bor hos Sandra på H6.
Sen köpte vi en rockring, ett stort plockepinn, en sån där platt sak som man kastar till varandra, sen typ tennis rakets och boll, kritor och målarbok, hahaha Jimmy köpte en typ bygg arbetar väst som det står ömtålig på svin snygg not...

Jag håller på med min praktik å vet ni vad?? Nu är ni nyfikna va?? JAG HAR FÅTT JOBB : ) WEWEWEWEWEWEWE.....!!! Så nu är ju typ hela sommaren löst piss guld alltså..

Jag ska ju ner på peace n love som ni kanske vet?? Men jag kollade spellistan i går och det är ju massor med bra band som ska lira : ) såg att hoffmaestro and chraa ska spela så då får jag se dom igen hehe..

Jag såg dom på TG å satan va bra det va hade kul som bara den..

Jag börjar jobba nästa måndag alltså den 18 blir det så det blir u sista kursen i skolan på distans men det ska gå bra pluggade ju första månaden på distans å det klarade jag ju så det SKA gå denna gång också...

Ne nu ska jag ut och leka lite med barnen..

Puss puss..

Kommentarer
Postat av: Ina

ÅÅH va härligt:) Grattis!

Men då ses vi ju typ ingenting juh... Trist...



Men men, vi får höras å så ändå:) Puss o kram!

2009-05-13 @ 18:04:46
Postat av: Sandra

grattis till jobbet =)

Men peace and love är uppåt... inte neråt =) bara en påpekning =)



Puss

2009-05-13 @ 18:10:34
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0