Onsdag ompa ompa falle ralle ra!!

Uuuuh nu sitter man här på jobbet, börjar kl 09:00 men jag åkte med Robban så jag va ju här en timme tidigare än vad jag behövde men vem undviker inte tåget lixom??
I går så jobbade jag slutade vid halv 4..
Gick till mc donalds och blev upplockad av Matte sen bar det hem till ösmo.
 Kirrade biffen med syster och fia sen åkte jag ner till nynäs och mötte Sandra och väntade på att Jimmy skulle komma hem..
 Sandra va på nynäsakuten för sin pollenalergi stackaren men efter en dricka så blev hon bättre..
Vi knatade upp till H6 och snackade lite skit sen komm Jimpa då gick vi på promenix runt runt i Nynäs det va kul..
Sen handlade vi snask och bunkrade upp för en Heroes kväll hehe som jag har längtat, somnade vid typ 03 det va ju inte så smart kanske.

I dag är det 15 dag på jobbet men jag är schema lagd till 17 så det kan hända att jag får stanna så länge ändå..
Sen ska jag ner till nifen och hitta på nått, Sandra skulle ringa mig sen så jag träffar väl henne och sen är Jimpa ledig också så allt kan hända hehe..

Ne nu ska jag kolla skolan lite uuuuh men det måste göras..
Och solen är här weee..

Ha en underbar dag nu allihoppa / xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0