UVI : (

God morgon alihoppa..
Skulle ha jobbat i dag men så vaknade man ju upp med uvi..
Ringde ner till Sandra och smet ner hit hehe.. Hittade nr till jobbet och ringe dom och berättade så jag fick stanna hemma.. HATAR ATT RINGA OCH SÄGA ATT MAN ÄR SJUK..

Igår så va man ju ledig, vaknade vid 12 typ och väckte J då gick vi på en lång promis sen blev det estö thaien på halva vägen gott gott.. Sen blev vi haloumi sugna så vi kirrade biffen och satte oss på ap berget och grillade ost till 21:30 ca piss mysigt..

Sen färgade jag Js hår och somnade typ uuuh va trött jag va.. Nu sitter jag hos Sandra och väntar på att konsum ska öppna så att jag kan gå och handla citron och tranbär så att jag blir frisk i muffen hi hi..

Pank är man ju också fiiifään.. Ösmo marknad i helgen och galej på old bell ikväll.. Staven och Mickis kommer men det kvittar ju efter som att man inte har någta pengar så AAAAAAAAA va sur jag blir...

Skriver lite mera sen hi hi ha en bra dag på er puss puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0